• وبلاگ : موعودنامه
  • يادداشت : موعود5
  • نظرات : 0 خصوصي ، 4 عمومي
  • ساعت دماسنج

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + مريم 

    نكته ي ديگر اينكه از زبان من نقل كرده بوديد كه زمان ومکان وغذا در انعقاد نطفه تاثير دارند وکليت اين را کسي انکار نکرده.ولي پيامبر واهلبيت نفرمودند هرکس فلان شب اين کاررابکند حتما بچه اش فلان يابهمان مي شود. اين نكته اي كه گفتم را در يك كتاب ديني خوانده ام كه اسمش را فراموش كرده ام . ببينيد شما خودتان هم اين را قبول نداريد چرا كه عقلا قابل قبول نيست.

    در باب موسيقي منظور من از موسيقي معناي رايج آن است و گوش كردن به آهنگ ها و استفاده از آلات موسيقي.. در اينجا به انواع ديگر موسيقي كاري نداريم. حالا با روشن شدن منظور من از نوع موسيقي فكر مي كنم بهتر حرف هايمان را بفهميم (اگر به ادامه ي بحث تمايل داريد و اگر مي توانيد با لحن بهتري صحبت كنيد)

    يك نكته اي كه در حكم فقهاي دين كمي عجيب به نظر مي رسد و در پستم به آن اشاره كردم اين بود كه آلات موسيقي اگر بد شمرده شده اند به خاطر آهنگي بوده كه بوسيله ي آن ها توليد مي شده است. حال چگونه است كه گوش كردن به ان آهنگ اشكالي ندارد اما نبايد آن آلت موسيقي را ديد؟؟!!

    مثلا اگر اين مورد را به زنا و دزدي که حرام است تعميم دهيم اشکالي ندارد که عده اي زنا و دزدي کنند با اين شرط که کسي آنها را در آن حال نبيند!

    پاسخ

    خانم مريم نوشابه نداريم